Servisní podmínky

Ing. Lukáš Valecký, IČ: 09815503 dále jen zhotovitel.

1) Objednatel souhlasí se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb. Údaje budou použity výhradně pro účely fakturace a komunikace zhotovitele s objednatelem, viz GDPR.

2) Zhotovitel z principu neručí za data uložená na opravovaném zařízení. Objednatel by si měl data sám průběžně zálohovat. Pokud tak neučinil, zhotovitel může, pokud to technický stav zařízení dovoluje, na náklady objednatele zálohu na vyžádání zajistit. Rozsah zálohy specifikuje objednatel. Ani v tomto případě však zhotovitel za data nepřebírá odpovědnost.

3) Zhotovitel neručí za skryté vady, které se projeví v průběhu servisu ani následně po jeho provedení a prokazatelně nesouvisí s opravou. Zhotovitel neručí za závady, které mohou vzniknout samovolně během servisu za normálního užívání bez vnějších příčin, jako je např. selhání datového média (HDD, SSD) apod. Pokud bude provedena pouze diagnostika bez opravy, zhotovitel též neručí za zhoršení funkčnosti zařízení po dobu zařízení v opravě.

4) Zhotovitel není odpovědný za případnou nekompatibilitu mezi hardwarem a softwarem. Zhotovitel není rovněž odpovědný za funkčnost jakéhokoli softwaru včetně operačního systému.

5) Zhotovitel poskytuje pouze pozáruční servis. Objednatel předáním zařízení souhlasí s případným porušením záručních plomb výrobce.

6) Zhotovitel odpovídá za ztrátu či poškození zařízení, z jiných důvodů než je uvedeno výše, od jeho fyzického převzetí. Zhotovitel nahradí objednateli škodu na zařízení do výše skutečné hodnoty zařízení odpovídající jeho typu, stáří a druhu poškození. Data či programové vybavení nejsou předmětem náhrady. V zájmu objednatele je pořídit dokumentaci skutečného stavu zařízení před tím, než jej předá zhotoviteli tak, aby mohl v případně sporu prokazatelně doložit, že škoda vznikla u zhotovitele. Jinak se předpokládá, že předmět sporu existoval již během převzetí do servisu.

7) Objednatel bere na vědomí, že zhotovitel neodpovídá a neručí za jakékoli náklady, které vyvstanou objednateli v souvislosti s opravou zařízení, tj. například ušlý zisk.

8) Po celou dobu servisu zůstává zařízení majetkem objednatele. Objednatel ručí za legálnost instalovaného softwaru i dat na zařízení. Objednatel je povinen zabezpečit svá data proti možnému zneužití.

9) Zhotovitel si vyhrazuje právo v průběhu servisu upravit sjednanou cenu, pokud jsou během diagnostiky či opravy zjištěny nové skutečnosti. Pokud je navýšení nižší než 20%, nemusí o této skutečnosti objednatele informovat. V opačném případě je nutný písemný souhlas objednatele.

10) Zhotovitel se zavazuje předat na svoje náklady vadné díly k ekologické likvidaci, nepožaduje-li objednatel výslovně jejich vrácení.

11) Zhotovitel poskytuje záruku 3 měsíce na provedené opravy a servisní služby. Na nové komponenty a zařízení se poskytuje záruku 24 měsíců.

12) V případě, kdy objednatel nejeví o opravené zboží zájem, bude postupováno dle občanského zákoníku. Objednatel bude vyzván písemně (email/SMS) k převzetí zařízení. Pokud tak neučiní do 6 měsíců, bude zařízení prodáno na pokrytí nákladů spojených s opravou či skladováním.